Notice: Funkce WC_Cart::get_cart_url není podporována už od verze 2.5! Použijte prosím raději funkci wc_get_cart_url. in /var/www/clients/client1/web65/web/wp-includes/functions.php on line 3879
Vyberte stránku

Nastavení termínu u produktu/varianty

Nastavení termínu u produktu/varianty

Jak už jsme zmínili v článku Nastavení pluginu, kromě toho, že je možné termín doručení nastavit ve Vašem e-shopu globálně pro všechny produkty, je toto také možné u jednotlivých produktů či jejich variant. Toto nastavení je nadřazené tomu globálnímu čili posloupnost je varianta- produkt – globální.

V administraci přejděte do záložky Produkty. Zobrazí se veškeré produkty dostupné ve vašem e-shopu. Kliknutím na jméno produktu, který chcete upravovat, se zobrazí jeho detail.

 

Na stránce detailu produktu skrolujte níže na tabulku s nastavením. V menu po levé straně vyberte Sklad a poté zaškrtněte checkbox Spravovat sklad? Bude rozbalena podrobnější nabídka, kde jako poslední možnost máte „Vlastní stavy skladu“. Zde zvolte z nabídky to, co chcete, aby se zobrazovalo zákazníkům.

 

Pojďme si tedy ukázat, jak bude toto nastavení vypadat na stránce e-shopu. Zvolili jsme termín dodání 3 dny.

 

Stejný postup bude u nastavení varianty produktu. Opět v administraci jděte do Produkty, zobrazí se Vám přehled, ale tentokrát filtrujte pouze produkty s variantami. Klikněte na jméno produktu, který chcete upravovat.

V detailu skrolujte na stránce níže na tabulku nastavení, kde je potřeba zvolit v menu po levé straně nejprve Varianty, poté Rozbalit, zaškrtnout checkbox Spravovat sklad? a konečně v poslední možnosti nastavit termín doručení. V tomto případě je nastaveno do 5 dnů.

 

Obrázek níže ukazuje, jak se bude nastavení zobrazovat na stránce e-shopu zákazníkům.

 

 

 

Další pluginy pro WooCommerce od Toret